ترانه تکست

میون آسمون به این بزرگی ای کاش ستاره ی من می درخشید...

ترانه تکست

میون آسمون به این بزرگی ای کاش ستاره ی من می درخشید...

مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
  • ۲ شهریور ۹۸، ۱۱:۴۷ - hidika
    عالی

وقتی که گریه م میگیره...سعید شهروز

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ

وقتی که گریه م میگیره دلم میگه مبارکه
قدر اشکاتو بدون هنوز چشات بی کلکه

نظرات  (۲)

بسیار زیبا


اصولا ریبونها همه از یک روش تبعیت میکنند به اینصورت که از یک سمت ریبونها حرارت دیده و از سمت دیگر اطلاعات را انتقال میدهند (مانند کاربن)

http://hidika.com/product/%d8%b1%db%8c%d8%a8%d9%88%d9%86-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c-cs200/

  • کارشناس پارت
  •  درود
    مطلب وقتی که گریه م میگیره...سعید شهروز شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    01288756411

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی